ATT-KÖPA-LISTAN INFÖR LONDON

Alarm time: 07.45 - called port pilots
Wake up time: 08.20
By the vessel: 09.00

God dag!
Äntligen våren har kommit! Sjukt varm har vi här nere, skönt! Där då?
En av mina kompisor ska till Göteborg och hämta en båt som han ska köra hit. Undrar vad ska han få för väder..
Jaja, på törsdag efter påsk helg drar vi 3 tjejer till London (alltså i 1 vecka + 2 dagar). Det ska bli sjukt-kul!
Jag har redan planerat att spendera typ INGENTING här denna månad och shoppa så mycket som möjlig där!

Här min att-köpa-lista:

Leggings (svarta, gärna i skinn)
Vintage kläder / skor / väskor
Kläder ifrån Topshop London
Grymma T-shirts
Press (affischer o så)
Grymma böcker på engelska (gärna i andra hand)

Vad mer kunde man önska sig ifrån London?
Ni får GÄÄÄÄRNAAA tipsa oss!!

Vi ska oxå celebrities-safari lite: vill phota Kate Moss, Mischa Barton, Alexa Chung, Daisy Lowe, och även tjejer jag INTE ALLS tycker om som Pixie o Peaches Geldof, Alice Dellal och Agyness Deyn. Men det blir säkert cool att visa kompisor sen! 



Stor kram
PAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0