GISSA VAD JAG KÖPER IDAG??!!

Alarm time: 06.00 - called port pilots
Wake up time: 08.15
By the vessel: 08.50



Oh my God oh my God oh my God!!!
Oh my God oh my GOd oh my God!!!!!!!

Jag är glad!! Så glad! Superglad! Kan man vara gladare??? aha, nej!
Min bästis (eller som jag kallar henne, min flickvän) ringde till mig igår kväll ifrån fartygen. Hon kommer hem typ nästa vecka!!
Jag förbereder redan:
- Party accessoarer
- Nagel lack
- Bikini
- mig till att skaffa ett nytt jobb eftersom jag ska behöva JÄTTEmycket mer pengar när hon är här
- ecc.. ecc..

Vi har redan gjort om var semester planering: det blir nog bara en helg i London med en tjejkompis till, och sen jag och henne ska njuta av en semester hon vann medan hon köpte smink (ALLTID köpa smink, du kan ALDRIG göra fel hihi). Hon vann en semester till 2 pers där bara 1 får betala, men vi vet inte än var. Får se! Spännande!

ÄNNU MER:
Idag ska jag ÄNTLIGEN köpa..... (gissa!):

a - Solglasögon
b - Hund
c - Ett bar vid stranden där jag ska jobba i
d - El-trummor
e - Louboutin klackar i zebra mönster

Mer sen (hoppas..)
Puss PAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0