GOD SÖNDAG!

Alarm time: 07.00 - called port pilots
Wake up time: 08.20
By the vessel: 09.00

God söndag folk!
Vad har ni gjort idag?
Idag jobbar jag, men det är inte jobbigt, vi har en underbar vår-dagen, och för vår-dagen jag menar åskig väder och solen samtidigt. Älskar det här vädret!
Jag började jobba kl. 09.00, sen kl.12.00 var jag redan hemma, stack med pojkvännen och käkade en pizza till lunch, och sen sov fram till 17.00. Då jobbade jag igen. Inte alls dålig, om man är väl betalat hela dan, va?
Igår jobbade jag med, men inte mitt vanliga jobb, utan jag hjälpe till att dela flyers (på svenska?). Usch jag gillade det inte ALLS!! Ska aldrig göra det igen! Jag jobbade i 8 timmar stående på höga klackar, sen gick jag hem och typ kastade mig i sängen eftersom kunde inte känna fötterna längre!!!! Oi oi!
Jaja, nu ska jag stycka hem, duscha snabb och äntligen träffa min bästis som kom hem ifrån 6 månader på en tankfartyg. Vi ska ha indisk kväll hemma hos henne.

Ha en grym vår-söndags kväll!
PAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0