VARSÅGOD OCH SNO TEE-BILDER!

Igår medan jag satt vid bordet uttråkad hade en ÅSKIG idè!
Varför lägga pengarna på coola T-shirt när du kan skapa de själv??
Så efter jobbet gick jag in i en sån affär där de skapar såna och frågade: om jag redan har en T-shirt, att printa på den mitt tema kostar ifrån 3 till 5 EUR!!! Alltså.. PERFEKT!!
Här några bilder jag vill printa på shirts till en riktig rock/punk look:
All stars + Rayban Wayfarer + långa vilda blonda hår ovanpå passar på looken!
Varsågod och sno bilder, du kan printa de själv!

T-SHIRT MED BALENCIAGA VÄSKA!



T-SHIRT MED AUDREY HEPBURN WARHOLED!



T-SHIRT MED KATE MOSS!


NI VET ATT JAG ÄLSKAR MISCHA B!!!





T-SHIRT MED RHCP!




FÄRG GLADA T-SHIRT MED SURF TEMA!






Så fort jag skapar en så postar jag!

Love, PAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0