supershiny AND fizz-free HAIR!

Hejsan hejsan!
Igår duschade jag och min shampoo elvive NUTRIGLOSS LIGHT tog slut.
Så hann jag tvätta håret en gång med den, och den andra med elvive SMOOTH INTENSE.

Aldrig vetat, det var HUR BRA SOM HELST!
Jag fick superlysande hår ifrån NUTRIGLOSS, och superslätt ifrån SMOOTH INTENSE.

Resultatet:


Produkter:

SHAMPOO: ELVIVE NUTRIGLOSS LIGHT + ELVIVE SMOOTH INTENSE
CONDITIONER: PANTENE PRO V SMOOTH&SLEEK
NO RINSE OFF: KERASTASE CIMENT THERMIC TOP SEAL


Phona och plattånga håret!

Kram
PAM

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Använder också några av dom produkterna ;) Funkar kanon bra!

2009-04-07 @ 10:35:37
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0