UPPE EFTER EN MYSIG SÖNDAGS KVÄLL



Alarm time: 07.00
Wake up time: 08.05
At the office: 08.31

God morgon!
Idag solen skiner i Italien och imorse kunde jag springa ur dorren med bara en skjorta, en pullover och en halsduk.
Och så klart mina nya solglasögon ifrån Rayban!



Rayban 4125 light blue fluorescent - 95 EUR.

Jag hade en RIKTIG mysig kväll med mina 2 bästis. Vi spelade wii-sports, åt en super god indisk middag med cous cous, grönsaker och curry kyckling och skrattade en massa som vanlig.
Min bästis Tina stack tidigt eftersom hon är gravid och var ganska trött, sen jag och min bästis Ale sätte på Led Zeppelin, planerade vår resa i London helgen efter påsk, och vår andra resa, som formodligen kommer att bli Dubai i mai.

Nu ska jag till fartygen UN MARMARA.

Puss PAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0