COMPILATION TILL ROLIGARE VÄDER... SOMMAR!!!!!

Detta är väder-prognos till följande dagar här hos mig:

Herregud vad tråkig!!! Vad ska man göra?? Jag känner mig alldeles klibbig pga vädret. Mitt hår är hemsk, jag pallar inte gå ur dörren, då blir det bara grått och deppigt, usch! Oh vad jag längtar till sommar, eller vår iaf!!
Jag lyssnar på min strand-compilation just nu för att pigga upp mig lite.
Bla bestör den av:
Conga - Miami Sound Machine
Toda joia toda beleza - Roy Paci
Copacabana 2005 - Barry Manilow
Don't feel like dancing - Scissor sister
Show Me - Cham Pain
All around the world - The cooler kids
Give a lil' love - Bob Sinclair
Starz in their eyes - Just Jack
Relax, take it easy - Mika
och lite mer "clubbing":
Love is gone - David Guetta
World, hold on - Bob Sinclair
Sound of freedom - Bob Sinclair
Bacardi Mojito Song (?)
Boogie tonight - Booty luv
Dalila - Bumcello
One love, world love - Frank Ty-ata feat. Yardi Don

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0