G'DAY!

Alarm time: 07.00
Wake up time: 08.15
At the office: 08.33 RECORD!

Good day beautyful people!
How are you today? I'm disastrously dressed/haired/mooded ecc... that's nothing new...
I'm not so much in the mood to write today, further to the fact that I'm covered with work so I don't really have time.
Savela is singing the Samba at the other corner of the office.
I'd like to have a couch in this shitty office so I could take a little regenerating power nap. But no. No. We have to wok instead..
I'm gonna rest a little my head on the keyboard, talk to you later!! xx
hgcuyegrkyuggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg



Tänkte börja översätta inläggerna när jag hinner.. Min svanska är bra, men lång ifrån perfekt!! Snälla lägg ingen skratt i kommentarer...!!!

God morgon vackert folk!
Hur är det med er idag? Jag är en total disaster.. Hemsk klätt/hemsk hår osv.. inget nytt va?
Jag känner mig inte precis till för att skriva idag, oxå för att jag har massor av jobb att göra..
Savela sjunger Samba i andra hållet rummet.
Jag skulle vilja ha en soffa i den jäkla kontor så att jag kunde ta lite tid o sova en stund.. Men nej. Nej. Vi måste jobba istället..
Nu ska jag vila mitt huvud på datorn keyboard, skriver senare! Puss
glagclrcgkahrhhhhhggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg

Kommentarer
Postat av: Jackeline Perez

snabb du var i morse! kram..

2009-02-03 @ 14:16:35
URL: http://perezjackeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0