IGAR

Alarm time: 07.00
Wake up time: 08.15
At the office: 08.35

God morgon!
Igår blev tyvärr igna semlor. Kom hem och somnade direkt.. ah ah. Sen gick jag upp, sprang in i duschen, fixade håret + smink, klädde mig som en is björn, och sprang ur dorren, glömmande bla:
min killens carnival-kostym
handskar
en av mina 2 mobiler
någon ör-skyddning, eftersom det var FYkalt!!
ööö tror det är allt..
Jag glömde oxå att:
Skriva en meddelande till min svenska bror, förklarande att jag var klädd som en is-björn, men självklart är jag mckt gulligare än honom (han heter björn)
Skicka en mms till min favorit-kollega
Jag träffade upp med min kompis Melissa och lite senare oxå min kille Christian och vi gick lite i stan och firade Carnivalen.
Här väldig lite bilder av kvällen + carnival-fika vi tog i eftermiddag med jobb kompisor.
Tänkte baka idag fettisdagsbullor. Får man göra så???? :D


Good day beautyful people!
How are ya?
Yesterday wanted to bake some swedish carnival-cake but I came home and slept directly.
Then went up, ran in the shower, came out, did my hair and make up, dress as an ice bear, ran out the door, forgetting:
my bf's carnival costume
gloves
1 out of 2 mobile phones
some ear-protection, due to unbearable cold
.. that must be all..
I also forgot to:
Send a msg to my swedish brother saying that I'm dressd as an ice-bear but, as always, I'm so much cuter than he is (his name is björn, which in swedish means bear)
Send a mms to my favourite colleague, picturing some funny feature of the evening
However I met up with my bestfriend Melissa, and a little later with my bf Christian. We went round a little in the city centre, and took part of the Carnival. Carnival is good fun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0