MI CASA ES SU CASA

Alarm time: 07.00
Wake up time: 07.45
At the office: 08.14

Helt otroligt! Hade inte ens 1 sekund för att skriva lite i bloggen! Det är allt jag gjort i helgen och i senaste dagarna:
jobbat
flyttat grejer
jobbat
sovit
flyttat grejer
jobbat
duschat
flyttat grejer
jobbat
sovit

...

I alla fall nu en SUPERGLAD jag bor äntligen i en egen lagenhet!!! Oh vad skönt det känns!!!
Här lite bild som jag hann ta innan cameras batterj dog:



Nu måste jag köra till fartygen UN PENDIK, där jag jobbar idag.
Om jag hinner lägger lite till senare! Har inte än internet hemma, så det kommer att vara lite svårt nu att hålla bloggen uppdaterat, men försöker!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0