Morgon inlägg

Alarm time: 07.00
Wake up time: 08.18
At the office: 08.34

God morgon! Idåg gick jag upp ganska upprörd. När jag gick upp imorse då var min lille kat inte där nära mig som vänligt. Och sen när alarm klocka väckte mig då drömde jag om en kille jag dejtade i somras. Vi dejtade en hel del, jag började tycka mckt om honom, men det gjörde sakert inte honom, för att plotslig han hörde inte av honom länge, typ som man hör att det händer i filmerna! Jag så klart ringde till honom aldrig igen, och övertygt mig att det var för det bästa, men klart efter nästan 6 månader har jag gått inte över honom, vilken jag tänkte. Men det kanske är, jag hade bara en konstig dröm. Nä, jag är bara så förvirrad för att om 3 dagar ska jag flytta in med min pojkvän och har inte än bestämt om jag vill åka iväg härifrån eller inte. Nä men nu måste jag springa ur kontorens dörr för att hämta nåt benzin-olja eller nåt sånt hos en båt.
Skriver senare! Puss!
OBS - Ni få GÄRNA redigera min svenska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0