Morgon inlägg

Godmorgon vackra princessor!
Nu måste jag flyga till tull-kontoret och på vägen dit ska jag till pojkvännen och stjäla frukosten!
Lägger lite till senare! Puss! Ha en super dag!
Alarm time: 07.00
Wake up time: 08.15
At the office: 09.30 (I showered this morning)(not that usually I'm stinking!!!!!!)
Now: 14.22
Here I am. Back from vessel. I was driving SAFELY the car on the highway today singing loudly when police officers passed by. I mean, I know them from my job on vessels, so it went kinda funny. They decreased speed and approached me, but I didn't noticed them so I went on with my singing. I was listening to "Bianca" - Kent. Once I noticed thay were looking at me laughing their ass out, it was funny. They gestured at me like "what the hell are you doin dude????" This is not the first time. Once I was combing hair while waiting at the traffic light. And again didn't notice them. I also suggested they hire me as a personal shopper and beauty manager.
I didn't go to jail.

Här är jag. Precis kommit i kontoret ifrån fartygen. Jag körde SAKTA i motorvägen idag och sittade i bilen medan sjang med hela mitt röst Bianca, av Kent. Älskar den där låten. Där kom polis, och körde bredvid mig. Alltså jag känner de ifrån mitt fartyg-jobb, så det blev bara roligt. De stod i deras bil och körde, medan de tittade på mig och skrattade som fan. Efter en kvart typ egentligen upptäckte jag de, och de gestade till mig ifrån bilen "vad fan gör du????" och skrattade åt mig... Öööö..
Det är inte första gången en sånt händer till mig. Andra gången då stannade jag vid trafik ljusen och kammade håret medan jag väntade. Då kom de, såklart jag lagt inte märke till de och fortsätte kamma håret osv, och igen det blev en hel del skrattning åt mig. Jag tom föreslag att de tar mig som deras personal shopper och beauty manager.
De tog inte mig in till fängelse iaf.
OBS! - Ni får GÄRNA redigera min svenska!!! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0