MY LIFE AS A BROKEN..

Hejsan bloggen!
Fy vad jag har struntat i den här.. har inte skrivit på skitlänge.. Grejen är att det är lite svart att hålla bloggen uppdaterat om jag inte har internet hemma.. Det är inte att jag kan bara flumma här hos jobbet.. Det ska jag snart fixa!
Tja, jag är verkligen deppig.. jag planerar nu min resa till Australien med min älskade flickvän, och har inte ens pengarna till att köpa mat. Dessutom har jag sett ett par UR SÖTA sandaler i phyton-skinn som jag typ MÅSTE ha. Till slut, jag har inga sommar-kläder. Vad är problemet med mig?? Nåt förslåg? Numret till en bra psykolog?
Gladare nyheter:
Jag har besökt en stylist för att jag vill starta designa och sy mina egna kläder. Och förhoppningsvis (hur stavas det?????) sälja de för pengar.... Iaf, jag gillade så mckt snacket med henne, och hon är jätte duktig!
Lägger senare lite bilder av skisser jag skapat fram till nu! Jag menar, det är ju en komisk blogg! :)
Jag tom anställde hemma hos mig ett "konst" rum där jag kan skissa, måla, spela med "the sims2".. :D
Imorgon är sista dag av Carnevale här! Vi super oss som fan o sen vi väcker oss någonståns vi inte har en aning var vi är, klädd som idioter. Sjukball!
Jag ska vara klädd som "the wizard of Oz"-häxa, eller en is-björn. Vad tycker ni?

Hi people!
I've been so bad holding the blogg updated! It's only that it's not that easy to do it when you lack internet connection. And at job I have to do some actual job, time to time...!! Fixing the internet soon. I hope..
I'm so depressed! I'm planning my trip to Australia with my beloved girlfriend, which is AWESOME, and I've not even money to buy food. Nevertheless, walking to job this morning talking on the phone with my girlfriend and almoust loosing an arm due to incredibly heavy Gucci Babouska hanging from it preventing blood flooding, I've seen a pair of GORGEOUS plateau sandals in phyton skin which I so MUST have. Also I don't have any summer garments.
What's the problem with me??? Any advice? Number to a good psychologist?
Some less depressing news:
I've been seeing a stylist (I mean, visiting, not dating...!!!) cause I want to start to design and sew my own clothes. And hopefully sell them. For money.
Anyhow, I really enjoyed the time with her, and she's incredibly talented!
Later I will attach some of the drafts I've been creating. I mean this is after all a funny blog!
I even created home an "art-room" where I can draw, paint, play with "The Sims 2" :D
Tomorrow it's the last day of Carnival here. We usually drink us to death and wake up in non-recognized places dressed as dorks. It's good fun!!
I'll be the evil whitch of the Wizard of Oz, or an ice bear. What do you think?
Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0