TODAY I NEARLY DIED......... O_O

I just got back from job! I mean I'm home but I'm not even finished. Still have to send some messages for job. Yawn!
I was on board motorvessel BELUGA REVOLUTION. It was good fun. I love my job. Vessel berthed at 18.25 but I left it at 20.40.... that was long!
You will never gonna believe what happened to me!!!!
I ALMOUST DIED!!!
I always always always drive fast. Dunno why, just do, even when I'm not in a hurry. So today it has been raining the whole day long and all the roads were slippery. Left the vessel I headed to the city centre, and I took the highway. Hit 100 km/h I think. And then I didn't decrease speed while road curved, TOTALLY LOST VEHICLE'S CONTROL and luckily I survived only cos there were no other cars!!!!!
OH MY GOD.
I felt like crying.
After this episode I'm gonna sell all of my designer purses and join a convent.
Allow me now to send out those fuckers and then I'll hit the sack.
Good night! xxx 

Har precis kommit hem ifrån jobb. Faktiskt, är inte ens färdig för dagen. Måste skicka iväg några meddelander till jobb-folket. Yawn!
Jag var ombord fartygen BELUGA REVOLUTION. Det var roligt, jag älskar mitt jobb! Fartyg kom vid kay kl. 18.25, och jag lämnade den bara kl. 20.40.. den var lång!
Ni kommer aldrig att lita på vad hände mig!!
JAG DOG NÄSTAN!!
Jag körde skit fort, som vänligt, i motorvägen. Jag kör fort hela tiden, även när jag inte ens har bråttom.. Vet inte varför.. Men iaf det regnade hela dagen och vägen var väldig halkig. Jag körde typ 100 km/h snabb, och körde så fort även vid svängen. Då TAPPADE JAG TOTALT BIL-KOLL och överlevde bara för att det var ingen bil där för tillfället.
GUD!
Jag ville gröta!
Nu efter denna händelse ska jag sälja alla mina designer väskor och anmäla mig in till en kyrka.
Nu ska jag skicka iväg jobb-meddelanderna och sen hoppar jag in i sängen!
God natt! Puss!
PS-Ni får gärna redigera min svensk!!! :D

Kommentarer
Postat av: Jackeline Perez

hahah .. :p

engleska, jag som är så dålig på det :p godnatt

2009-02-04 @ 01:03:12
URL: http://perezjackeline.blogg.se/
Postat av: isabelle

Okej nu fattar jag :p

En från Yves Rocher ;o

Desamma! :)

2009-02-04 @ 07:30:03
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0