VÄNTANDE PA FARTYG

Hej bloggen!
Nu sitter jag vid kays kontor och bloggar lite medan fartygen kommer. Jag är inte alls pigg, har sovit faktiskt tills nu. Har svin unt i min handled så att jag fick köra hit ifrån NYA LAGENHET♥♥♥ med bara en hand! Jag vet inte hur jag ska klara fartygens trapparna, det är kanske sista gång jag skriver till er O_O
Dagens evenemanger:
ovanlig unt i handled
---
faktiskt, det är allt.. Rolig dag va?? Mer än det, bara det vanlig skitsnack hos jobbet. Jag kallade tull för  "den stats föreningen" så alla skrattade åt mig. Men, det vet ni, det är väl inget nytt!!! Jag får folk att skratta, härlig människa jag är! -jo.. ungefär-
Jag kommer inte ihåg om jag delade den här förtrytelsen med er, men före fredag så fick jag min lön, som gick DIREKT ur mina händer till feta dumma rika människor som jobbar med lagenheters agentur. Allt som jag fick ha kvar var 75 EUR till månadens slut. Jo, så nu är jag glad att dela med er att jag har 25 EUR kvar..... Har stulit oxå lite sköljmedel ifrån pappa. Dålig flycka!
Nu tror jag att fartygen är på vägen. Jag får gå ombord utan dö pga min lidande handled, och stjäla lite mat och toilet papper. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0