WEEKEND

Alarm time: 07.00
Wake up time: 08.05
At the office: 08.24 - Högaklackade till kontor. Skönt OCH trendigt att bo i innerstad!



Fy vad tråkigt att inte ha internet hemma. Jag menar, ingen speciell, bara att jag inte kan hålla bloggen uppdaterat. Inte att mitt liv är något särskilt speciellt.. :D
Vad görde jag i helgen?
- Sovit en massa!
- TRÄFFAT KOMPISOR IFRÅN SVERIGE!!!
I fredag fick jag besök av en av mina gamla klasskompisor, som tog med honom sin söta flyckvän. De var i Venedig, och hann ta tåg hit! De fick sova hos mig, även om jag antar att det har varit inte så bekvam för de, pga jag bara har en pyttelite extra säng i uppe våning, förhög musik som spelar ifrån baret i nedre vaning, och en galen kat. Det var kul, iaf!
- bakat en äppelpaj!

- tittat på Breakfast at Tiffany's ♥♥♥♥
- umgås med pojkvännen
Det är allt jag tror, förutom tråkiga vanliga grejer typ att diska osv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0