KVÄLLENS OUTFIT: SKINNJACKA + SVART BALENCIAGA. SO ROCK!

Alarm time: 07.00
Wake up time: 07.58 (min dumma kat sprang överallt i huset till nåt trillade ner med mycket oljud...)
At the office: 08.27

God morgon på er solstrålar!
Hur mår ni? Jag mår kanon!
Idag är i Italien vädret är lite sådär molnig, men det blir säkert bättre. Inte alls kallt iaf.
Vi hade varm-machinen (vet inte vad heter den) sönder i ett pär dagar, så sjukt kallt var hemma hos oss. Men igår hade det reparerats, så nu bor vi igen i en levbar miljö.
Snart borde vi få internet hemma, oxå.
Nåja, tänkte posta lite bild av gårkvällens outfit:
INOMHUS:


Replay Jeans
Gina Tricot stickat "badrock"
Angelina Jolie:s Stuart Weitzman-liknande skor

UTOMHUS:


Svart fuskskinnjacka H&M - 49 EUR
Svart Balenciaga väska - inte så dyr hos www.ioffer.com

Pucio vill oxå säga HEJ!



Jag träffade en kompis och vi hade en mysig sushi-kväll i vår favorit restaurang, sen drog vi hemma hos henne för att hon precis köpt hus. En jätte fin lägenhet! Blev överräskad! De bor precis mitt i stan precis som mig, men i ett litet hus som ligger INNE i en annan stor byggnaden.. konstig! De håller på med att göra om den, så ser det ut som en bygg-lager. Men inne i lagenheten är nästan prefekt.




Love, PAM

Soon in english :-)

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

snygga bilder de översta =)



det är bara att öva på att rita, så lossar det ska du se =)

kram!

2009-03-27 @ 11:33:29
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0