LITE SOMRIG INSPIRATION



Tja, även om det är fortfarande äckligt kallt även om det är slutet av march (och jag bor i Italien....!!!!), vi kan fortfarande dagdromma (pga vädret OCH pengarna, iaf jag hi hi) om sommar haute-couture.
Tänkte erbjuda er till mina favorit som har spanat bla i Internet och Vogue USA:

GUCCI (min favorit):
Mycket blå och andra färgglada färger, blandat med jungle chic:





Dessa har vi väl fatta att vara sommar hit:


MICHAEL KORS:s ursnygg Carmen Kass:


PRADA konstig chic:


Just Cavalli:s Kate Moss:
One-piece suits are the total must have for this s/s! Of course if it's Kate Moss wearing Cavalli...






Dior:s Gisele Bundchen: Tycker att hennes frisyr är rätt cool. Tycker ni?
Vogue USA säger att den nya sommar trend är att bära hår precis lågom. Vad skulle det betyda??? :D


Jimmi Choo (favorit ad campaign-er):


Giuseppe Zanotti:s snygg ad-campaign + snygga sko, som påminner om Louboutins stil:


Lägger lite till ifrån Vogue USA tidningen när hinner.
Ha en bra dag-dröm! :D
Love, PAM

Kommentarer
Postat av: Madde

Hihi^^ Din blogg är jättefin :D

Kjamkjam

2009-03-26 @ 08:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0