SÖNDAGS MYS

Alarm time: 07.00
Wake up time: 08.07 (Mysade i sängen med katten)
At the office: 08.37

God morgon på er! Hur var er helgen? Min sög.. På lördag jobbade jag och på söndag såklart regnade det HELA DAGEN! Vi tom fick vattenet hemma ifrån tak-fönstret.. Nämen.. Nu har vi en kastrull mitt i var vardagsrum.
Faktiskt var helgen inte så dålig:
På lördag kväll kunde jag ringa min svensk familj ifrån jobbet, och vi pratade mycket. Jag lärde mig ord "möhippa" och "svensexa". Användbar!
På söndag då sov jag fram till typ 11.00, åt frukost med pojkvännen (vi aldrig hinner äta frukost tillsammans, så det var väl uppskattat), gick till sängen igen, mysade med katten, sov fram till 13.00. Sen städade vi lite tillsammans med upppiggande musik, tände ljus, och mysade hemma med bus-väder ute.
Jag är oxå så himla glad för att äntligen bytte vi till sommar-tid. Jag längtade efter det sen de bytte det! Hatar vinter-tid!
Aja, det regnar OTROLIG mycket idag med! Kastruller av vatten faller ifrån himlen! Jag kände inte som nån fashion outfit imorse, så idag har jag på mig ett pär jeans, gympa skor och pojvännens tröja, som passar inte honom längre efter jag tvättat det! :D
Nu ska jag centrifugera ett äpple och en morot till juice. Gott och nyttigt!
Vi hörs senare!
Stor puss PAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0