TRÄSKALL

Alarm time: 09.00
Wake up time: 10.00
At the office: 10.30

God morgon på er! Hur mår ni? Idag mår jag deppig pga jag lyckades att tappa nåstans 3 pär glasögon i en vecka. Hur dum kan jag vara???? Hoppas att jag kan hitta de men har redan sökt typ överallt. Ja, det förtjanar jag, jag lämnade de ÖVERALLT liksom och sen alltid lyckades att hitta de. Denna gång lär jag mig att vara inte så flummig.
Igår blev det dejt med min pöjkvän, som jag bor med.
Jag hämtade honom hos hans jobb (hans familj äger ett bar där han jobbar i) o sen gick vi och käkade middag i en fin restaurang.
Så var jag klädd till min kille:

Ta på dig en mössa på knutit (?) hår om det regnar. Det blir säkert fint!

Love, PAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0