VI SKA TILL LONDON I MAI, NÅN FÖRSLÅG??



Alarm time: none
Wake up time: 08.15
At the office: 08.40

God morgon!
Hur mår ni? Här sitter jag vid bordet ganska uttråkad, inte så mckt jobb, tråkigt!
Min kollega sjunger i andra hållet rummet.
Jadå, det verkar som jag + min flickvän ;P bytte plan igen. Först skulle vi till LA. Jag hittade en grym sida var de avslöjade var alla scener hos OC tog plats. Då skulle vi fota oss själva där som Summer och Marissa. Ja, vi är 24, jag vet..
Då kom upp att hon inte hade rätt pass till USA, så skulle vi till Australien istället, där jag har kompisor. Men vi skulle egentligen vid mitten av march, och hon kommer att komma hem inte förran mitten av April, så blir det inte så bra till Australien, som är bäst vid var höst. Och det passar bättre mig oxå för att jag är ganska fattig nu för tiden.
Så istället bestämde vi oss för att åka till London och shoppa shoppa shoppa festa festa festa!!
Kan inte vänta för det!
Nån som har varit där? Nån förslåg???


Ha en fin dag!
PAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0